Friday 29 June 2007

Lhasa - La Confession
The Confession

http://youtube.com/watch?v=Z0qmj9XiYLM

The confession

I’m not afraid
To say that i betrayed you
Out of pure laziness
Out of pure melancholy
Between you
And the devil
I chose the most
Comfortable
But all of that
Isn’t the reason
That i feel guilty
Dear friend

I’m not afraid
To say you frighten me
With your hope
And your great sense
Of honor
You make me want to
Ruin everything
To tear that smile
From your face
And even that
Is not the reason
That i feel guilty
That’s the worst of it

I feel guilty
Because it’s a habit
It’s the only thing
I can do
With real
Certainty
It’s reassuring
To think that
There is no mistake
When it comes
To the question
Of my great guilt

I’m not afraid
To say i cheated
I put my most
Pure thoughts
Up for sale
I want to forget
This whole idea
Of « truth »
I’ll keep
As my guides
Only pleasure
And guilt

Translation: www.sendereando.com/

Je n'ai pas peur
De dire que je t'ai trahi
Par pure paresse
Par pure mélancolie
Qu'entre toi
Et le Diable
J'ai choisi le plus
Confortable
Mais tout cela
N'est pas pourquoi
Je me sens coupable
Mon cher ami

Je n'ai pas peur de dire
Que tu me fais peur
Avec ton espoir
Et ton grand sens
De l'honneur
Tu me donnes envie
De tout détruire
De t'arracher
Le beau sourire
ET meme ca
N'est pas pourquoi
Je me sens coupable
C'est ca le pire

Je me sens coupable
Parce que j'ai l'habitude
C'est la seule chose
Que je peux faire
Avec une certaine
Certitude
C'est rassurant
De penser
Que je suis sûre
Se ne pas me tromper
Quand il s'agit
De la question
De ma grande culpabilité

Je n'ai pas peur
De dire que j'ai triché
j'ai mis les plus pures
De mes pensées
Sur le marché
J'ai envie de laisser tomber
Toute cette idée
De "vérité"
Je garderais
Pour me guider
Plaisir et culpabilité

No comments:

Post a Comment