Friday 24 September 2010

Coralie Clément - It's life
C'est la vie



It's life
It's the life we're living
No directions given by the passers-by
It's life
It's life this bitch
Which will make us stay the same
It's life
It's life anyway
Ille et Vilaine is not so bad
It's life
It's the life we're living
Anxiolytics and coffee with cream
Life which burns our idols
A crane in the school yard
Me I don't forget
Our first steps
I don't forget

It's life
It's the life we're living
We are swimming in our blood, it's fine
It's life
It's life anyway
We would like to drink water from the fountains
It's life
It's a bohemian life
At night, we prefer the neon signs
It's life
It's life this bitch
It's time to ask for directions
Life which is burning our idols
Like summer burns the wild grass
Me I don't forget
Our first steps
I don't forget either
The first clash
The first crude words
And these slaps in the face
On the sofa-bed...
I'm running in the puddles



C’est la vie
C’est la vie qu’on mène
Aucun passant ne nous renseigne
C’est la vie
C’est la vie cette chienne
Qui fait qu’on restera nous même
C’est la vie
C’est la vie quand même
C’est pas vilain l'Ille et Vilaine
C’est la vie
C’est la vie qu’on mène
Anxiolytiques et café crème
La vie qui brûle nos idoles
Une grue dans la cour de l'école
Moi je n’oublie pas
Nos premier pas
Je n'oublie pas


C’est la vie
C’est la vie qu’on mène
On baigne dans son sang tout baigne
C’est la vie
C’est la vie quand même
On voudrait boire l'eau des fontaines
C’est la vie
C’est la vie bohème
La nuit qu’on préfère les enseignes
C’est la vie
C’est la vie cette chienne
Il est grand temps qu'on se renseigne
La vie qui brûle nos idoles
Comme l'été brûle l'herbe folle
Moi je n’oublie pas
Nos premiers pas
Je n’oublie pas non plus
Le premier clash
Les premiers mots crus
Et cette paire de claques
Sur le clic clac...clac
Je cours dans les flaques

1 comment: